[Łęczycka] II etap gotowy

[Łęczycka] II etap gotowy

Zakończyły się prace budowlane przy drugim etapie przebudowy ulicy Łęczyckiej od Skłodowskiej do Bocznej. Tej jesieni zostanie też przebudowany krótki odcinek od Bocznej do Kamiennej.

Od maja trwa remont ulicy Łęczyckiej na Bartodziejach. Droga była w bardzo złym stanie technicznym, który drastycznie pogorszył się w czasie budowy mostów w ciągu ulicy Kazimierza Wielkiego. Prace obejmują wymianę nawierzchni jezdni na odcinku od Kazimierza Wielkiego do Kamiennej (bez skrzyżowania ze Skłodowskiej-Curie), wymianę nawierzchni chodników i wjazdów na posesje po stronie zachodniej, chodników i wjazdów na posesje po stronie wschodniej na odcinku od Lidla do Biedronki.

Inwestycja nie obejmuje skrzyżowania Łęczyckiej ze Skłodowskiej-Curie i chodnika po stronie wschodniej od Skłodowskiej-Curie do Kamiennej. To zostanie przebudowane prawdopodobnie w przyszłym roku w ramach budowy trasy rowerowej łączącej Śródmieście z Bartodziejami.

Prace podzielono na trzy etapy – od przebudowanego kilka miesięcy temu skrzyżowania z Fordońską do skrzyżowania z ulicą Skłodowskiej-Curie, od Skłodowskiej-Curie do Bocznej oraz od Bocznej do Kamiennej. Wszystko po to, żeby nie sparaliżować całkowicie ruchu w tej okolicy. Pierwszy etap oddano do użytku 9 lipca (bez chodników o stronie wschodniej), jednocześnie rozpoczęła się przebudowa drugiego odcinka. Drugi odcinek przejezdny jest od 29 sierpnia.

W piątek 30 sierpnia teren trzeciego etapu był zamknięty, więc przebudowa powinna już wystartować. Koniec inwestycji zaplanowano na jesień. Koszt prac budowlanych to 7,5 mln złotych (nie licząc chodnika po stronie wschodniej, to zostało zlecone osobno). Prace realizuje firma Strabag.

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Zainteresował Cię ten artykuł?

Nie przegap kolejnych fotorelacji i informacji o bydgoskich inwestycjach. Zapisz się do newslettera (formularz obok) i bądź zawsze na bieżąco.

Codziennie o godzinie 18 otrzymasz powiadomienie o nowych wpisach.

    Subscribe
    Powiadom o
    guest
    0 komentarzy
    najstarszy
    najnowszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    0
    Would love your thoughts, please comment.x