06 kwi [IDEA Przestrzeń Biznesu] Od środka
1Budowa biurowca rozpoczęła się w październiku 2014 roku, a oddany został do użytku w grudniu 2015 roku. Koszt inwestycji to ok. 28 mln zł (brutto), koszty kwalifikowane to ok. 21 mln zł, a dofinansowanie z UE to ok. 10,5 mln zł. Kubatura budynku wynosi prawie 34 000 m3, a do dyspozycji mamy ok. 4000 m2 powierzchni biurowych. Na 1. i 2. piętrze znajdują się biura w modułach od 27 m2 do 114 m2. Na 3. i 4. piętrze ulokują się firmy, które potrzebują dużych przestrzeni typu „open space”, gdzie największa powierzchnia to 870 m2.
Przedsiębiorcy mają do dyspozycji m.in. profesjonalnie przygotowane sale konferencyjno-szkoleniowe, nowoczesny system audiowizualny z możliwością prowadzenia wideokonferencji i szerokopasmowy dostęp do Internetu. Duża sala konferencyjna wyposażona jest w ścianę przesuwną (dźwiękoszczelną), co umożliwia prowadzenie dwóch konferencji w tym samym czasie. Sala konferencyjna CAPS LOCK na parterze jest tak zaprojektowana, aby mogła pomieścić ok. 100 osób. Szybka zmiana aranżacji umożliwia podział sali na dwie mniejsze: CAPS i LOCK, a każda z nich może pomieścić ok. 50 osób. Dzięki złączom podłogowym oraz media portom w stołach konferencyjnych, można w wygodny sposób łączyć się z każdym z monitorów i rzutników w dowolnej konfiguracji z różnych miejsc na sali. System oświetlenia DALI wraz z odpowiednim oprogramowaniem oraz elektrycznie sterowanymi roletami, pozwala na doświetlenie lub zaciemnienie sali wedle potrzeb.
W dniu robienia zdjęć sala konferencyjna była podzielona na dwie części
Do dyspozycji naszych klientów na 1. piętrze są także sale INSERT i RESET oraz na 2. ENTER i ESCAPE, gdzie w każdej z nich można zorganizować spotkanie dla 15 gości, każda z dużymi 75’’ monitorem. Dzięki zastosowanym nowoczesnym technologiom w wygodny sposób można prowadzić wideokonferencje oraz prezentacje multimedialne.
Dodatkowo dla firm działających nie dłużej niż 3 lata na rynku oferowane są biura wyposażone w komfortowe meble.
„Open space” na 4. piętrze
- dynamicznego poszerzania sieci kontaktów przez spotkania networkingowe,
- dostęp do specjalistycznej wiedzy i korzystanie z doświadczeń liderów biznesu,
- możliwość udziału w spotkaniach biznesowych, eventach branżowych, konferencjach, szkoleniach i warsztatach,
- doradztwo dla firm, np. z zakresu pozyskiwania źródeł finansowania projektów, prowadzenia działalności gospodarczej,
- intensywnej promocji działań partnerów BPPT.
- jak kupujemy nie markę, ale opowieść o niej?
- czy lean management pomaga w lepszym zarządzaniu firmą?
- jak się skutecznie wypromować?
- jak wybrać dobrego partnera – czyli outsourcing w logistyce