[Park przemysłowy] Sierpień 2018

[Park przemysłowy] Sierpień 2018

Od kilku lat w Bydgoskim Parku Przemysłowo-Technologicznym buduje się jednocześnie po kilka budynków produkcyjnych i magazynowych. Żaden rejon w ostatnich kilkunastu latach nie przeszedł tak drastycznych zmian. Obecnie w parku prowadzonych jest 6 inwestycji, w tym jedna drogowa. Zobaczcie ich przegląd.

Poniżej znajdziecie opis poszczególnych inwestycji, a w galerii postępy na budowach w kolejności – zrzut z mapy inwestycji  oraz zdjęcia budowy. Zdjęcia w galerii zostały podpisane, aby lepiej można było się zorientować której inwestycji dotyczą.

1. Investor – budowa hali produkcyjno-magazynowej z częścią administracyjno-socjalną o kubaturze ponad 30 000 m3. Firma działa w branży architektonicznej, oferuje kompleksowe wsparcie klientom biznesowym i indywidualnym.

2. Trans Expert – budowa budynku administracyjno-biurowego na potrzeby firmy zajmującej się rozliczaniem czasu pracy kierowców oraz myjnia, serwis samochodów osobowych, ciężarowych i okręgowa stacja kontroli pojazdów. Kubatura budynku wyniesie niemal 3900 m3.

3. Politech – budowa hali produkcyjnej z częścią administracyjno–socjalną o kubaturze ponad 26000 m3 i powierzchni około 4500 m2. Firma produkuje opakowania kosmetyczne.

4. Holkap – rozbudowa budynku firmy Holkap o magazyn wysokiego składowania o powierzchni około 5500 m2. Firma jest hurtownią niezmechanizowanych artykułów gospodarstwa domowego.

5. Medan – rozbudowa hali magazynowej hurtowni medycznej. Firma rozpoczęła działalność w parku przemysłowym na przełomie 2016 i 2017 roku.

6. Rondo przy ulicy Dziatkiewicza i Raczkowskiego – ostatnia dzisiaj pokazywana inwestycja, która dotyczy przebudowy ronda znajdującego przy dawnej siedzibie Bydgoskiego Parku Przemysłowo-Technologicznego. Wcześniej rondo miało dwa wloty – od ulicy Raczkowskiego i od biurowca BPPT. Tuż przy rondzie postawiony był płot oddzielający park przemysłowy od terenów dawnego Zachemu. Po drugiej stronie płotu poprowadzona była ulica Dziatkiewicza, inwestycja zakłada korektę przebiegu Dziatkiewicza tak aby łączyła się z istniejącym rondem.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x